JAK SI V ZIMĚ UDRŽET MOTIVACI

JAK SI V ZIMĚ UDRŽET MOTIVACI

Brad má značné zkušenosti s tréninkem elitních atletů a řízení programů napříč různými sportovními organizacemi, včetně AFL, NRL a MLB. Je členem australského svazu posilovacích a kondičních koučů a pracoval také jako univerzitní přednášející, koučovací a kondiční trenér v Melbourne Storm a hlavní trenér v oblasti podnikového zdraví. Je majitelem a řídí Holistic Athlete Development

Je zima. Je mokro. Je tma. Je  ponuro. Vypnete alarm a zůstanete v posteli.

Zní vám to povědomě?

Udělejte to jednou, dvakrát, a váš trénink začne rychle upadat. Nežádoucí tělesná izolace se začíná hromadit ve všech nechtěných oblastech.

Osobní trenéři to milují, protože na konci zimy a na jaře se všichni chtějí co nejrychleji dostat do formy a zlepšit svou postavu a fyzičku. 

Čím dříve se zapojíte do služeb osobních trenérů, tím menší je pravděpodobnost, že při prvních chladnějších měsících snížíte úroveň svého tréninku. Zapojení trenéra vám pomůže s motivací a poskytne také realističtější časové rozložení, abyste mohli dosáhnout svých cílů. Pokud během tohoto náročného období zůstanete motivovaní, můžete během celého roku překonávat jeden cíl za druhým. 

Pokud jste jako já a bojujete s kardiovaskulárním tréninkem v hale kvůli monotónnímu pocitu, mám pro vás dvě jednoduchá řešení, jak si udržet v zimě motivaci na vysoké úrovni :

Když trénuji, získávám výkonnost a formu na příští sezónu lepší než ostatní. 

Když narazím na studený vítr, dostanu do zapojených svalů více kyslíku. Bořiči mýtů s tím nemusí souhlasit. 

Zkuste změnit své myšlenky. Je to poloprázdná versus poloplná sklenice.

Čas je faktorem, se kterým pracujete, a světlo během dne je stále kratší. Nicméně 2XU přišlo s řešením. Jejich nové produkty Reflect poskytují kompresní podporu s vysokou odrazivostí, aby vás udržely viditelným ze všech úhlů a bezpečné za zhoršeného osvětlení během temnějších měsíců. Reflexe je skvělý způsob zviditelnění ze všech směrů, takže je přidejte do svého tréninkového oblečení.

A konečně pamatujte, že můžete být stále zdraví i díky tomu, že budete jíst teplá vydatná jídla. Přidejte do jídelníčku spoustu zeleniny, abyste udrželi nepříjemné nachlazení co nejdále od vás a posílili imunitní systém, což vám zase umožní trénovat. Nezapomeňte oslovit specialisty, pokud potřebujete nějaké odborné informace a podporu týkající se vašich tréninkových a výživových potřeb.

Buďte vidět v Reflexní řadě 2XU