JAK SI V ZIMĚ UDRŽET MOTIVACI

JAK SI V ZIMĚ UDRŽET MOTIVACI

Brad má značné zkušenosti s tréninkem elitních atletů a řízení programů napříč různými sportovními organizacemi, včetně AFL, NRL a MLB. Je členem australského svazu posilovacích a kondičních koučů a pracoval také jako univerzitní přednášející, koučovací a kondiční trenér v Melbourne Storm a hlavní trenér v oblasti podnikového zdraví. Je majitelem a řídí Holistic Athlete Development

Je zima. Je mokro. Je tma. Je  ponuro. Vypnete alarm a zůstanete v posteli.

Zní vám to povědomě?

Udělejte to jednou, dvakrát, a váš trénink začne rychle upadat. Nežádoucí tělesná izolace se začíná hromadit ve všech nechtěných oblastech.

Osobní trenéři to milují, protože na konci zimy a na jaře se všichni chtějí co nejrychleji dostat do formy a zlepšit svou postavu a fyzičku. 

Pánské zimní kalhoty 2XU Wind Defence

Čím dříve se zapojíte do služeb osobních trenérů, tím menší je pravděpodobnost, že při prvních chladnějších měsících snížíte úroveň svého tréninku. Zapojení trenéra vám pomůže s motivací a poskytne také realističtější časové rozložení, abyste mohli dosáhnout svých cílů. Pokud během tohoto náročného období zůstanete motivovaní, můžete během celého roku překonávat jeden cíl za druhým. 

Pokud jste jako já a bojujete s kardiovaskulárním tréninkem v hale kvůli monotónnímu pocitu, mám pro vás dvě jednoduchá řešení, jak si udržet v zimě motivaci na vysoké úrovni :

Když trénuji, získávám výkonnost a formu na příští sezónu lepší než ostatní. 

Když narazím na studený vítr, dostanu do zapojených svalů více kyslíku. Bořiči mýtů s tím nemusí souhlasit. 

Zkuste změnit své myšlenky. Je to poloprázdná versus poloplná sklenice.

Čas je faktorem, se kterým pracujete, a světlo během dne je stále kratší. Nicméně 2XU přišlo s řešením. Jejich nové produkty poskytují kompresní podporu s reflexním logem a pásky, aby vás udržely viditelným ze všech úhlů a bezpečné za zhoršeného osvětlení během temnějších měsíců. Reflexe je skvělý způsob zviditelnění ze všech směrů, takže je přidejte do svého tréninkového oblečení.

A konečně pamatujte, že můžete být stále zdraví i díky tomu, že budete jíst teplá vydatná jídla. Přidejte do jídelníčku spoustu zeleniny, abyste udrželi nepříjemné nachlazení co nejdále od vás a posílili imunitní systém, což vám zase umožní trénovat. Nezapomeňte oslovit specialisty, pokud potřebujete nějaké odborné informace a podporu týkající se vašich tréninkových a výživových potřeb.